Woordenschat+ taalles: gezellig gekeuvel in Blaarthem

Datum/Tijd
22/09/2022

Dependance Stichting Blaarthem

Wilt u uw Nederlands oefenen en verbeteren? Of kent u iemand die de taal nog niet goed machtig is? Inwoners van Blaarthem kunnen sinds oktober jl. bij ons terecht voor de laagdrempelige cursus Woordenschat+.

Ongedwongen en open
Dankzij Woordenschat+ leren cursisten heel ongedwongen de Nederlandse taal en kunnen zij o.a. makkelijker communiceren met buurtgenoten en beter aan de maatschappij deelnemen.

De taalcursus vindt plaats in een open omgeving waar vrijwilligers de cursisten ondersteunen. Dit alles onder de deskundige leiding van een docent/coördinator.

Geen examens
Er zijn geen proefwerken of examen. Wel serieuze (en gezellige) lessen waarin we oefenen en met elkaar gesprekken voeren. De gedrevenheid en inzet van de cursisten bepaalt vooral het succes.

Alle benodigde lesmaterialen, zoals digitale taaloefeningen, andere lesmaterialen, computer, etc. zijn te gebruiken op locatie.

Gratis voor cursisten
Deelname is geheel kosteloos. Koffie, thee, water en iets lekkers is inbegrepen. Kinderen die nog niet naar school of opvang gaan, zijn welkom. Voor hen is ruimte en speelgoed aanwezig.

Vrijwilligers gezocht!
Spreekt u goed Nederlands en vindt u het leuk om anderen te helpen in een gezellige setting? Het kost u in de week maar twee uur van uw tijd. Het is ontzettend leuk en geeft veel voldoening.

Meedoen als cursist of vrijwilliger?
De lessen vinden op woensdag van 9.00 – 11.00 uur plaats op de locatie Humperdincklaan 4, een dependance van Stichting Blaarthem.

Nieuwsgierig geworden of heeft u vragen? Neem contact op of loop gerust eens binnen tijdens de les.

Contact/aanmelden

Neemt contact op met Susan Stettler via telefoon: 06-34 87 93 39 of stuur een e-mail naar: susan@stichtingblaarthem.nl