Gezellige fietstocht en barbecue met buurtgenoten

Wij nodigen inwoners van Blaarthem van harte uit om deel te nemen aan de jaarlijkse fietstocht op 1 oktober aanstaande.

We vertrekken en eindigen bij Zalencentrum Eindhoven, Hoogstraat 297a. We hebben weer een prachtige nieuwe route die u alleen of gezamenlijk kunt fietsen. Onderweg zijn er twee stops om even te rusten en gezellig onder elkaar te zijn. Verzamelen vanaf 12.30 uur .De start is om 13.00 uur en de lengte is ca. 30 km. De barbecue is aansluitend.

Vanaf 4e deelnemer per huishouden gratis
Deelname kost € 7,50 per persoon is inclusief een goed verzorgde barbecue (drankjes daarbij voor eigen rekening). Wij rekenen maximaal € 22,50 kosten per huishouden. Indien u met meer dan drie bewoners van één adres in Blaarthem wilt deelnemen aan de fietstocht met barbecue, dan is dat vanaf de 4e deelnemer gratis. Deze extra deelnemer(s) dient u per e-mail aan te melden met naam en adres via info@stichtingblaarthem.nl. In verband met reservering van de barbecue is geen ticket of reservering géén deelname.

Doe gezellig mee
Wij hopen u te zien op 1 oktober voor de fietstocht en barbecue. Inschrijven kan t/m 24 september. Deelname is op eigen risico.

1. Olga Hurks

Super leuk en gezellig dat er weer een fietstocht is!!
    Wij zijn van de partij.

Antwoord