Geslaagde intocht in Blaarthem

Vorige week kwam Sint met zijn pieten met een privéjet aan in Nederland. Bij zijn bezoek aan Blaarthem op zondag 13 november koos hij gelukkig voor wat milieuvriendelijker vervoer. Net als voorgaande jaren kwam hij ook nu weer met zijn paardenkoets door de straten van onze buurt. En daar was een het een gezellige drukte in de straten.

Snoep en mandarijnen werden rijkelijk uitgedeeld aan de kleine en grote kinderen langs de route. Er werd geposeerd voor foto’s en selfies, gepraat, gezongen en gespeeld. Waar Sint vooral erg blij mee was, waren de vele kleurplaten die hij aangereikt kreeg van de Blaarthemse kinderen. Wat was er weer ijverig gekleurd en getekend. De pieten hebben ze allemaal opgehangen in de slaapkamer van de goedheiligman, zodat hij er na elke drukke dag, die vol zijn van vele bezoeken aan huizen en scholen en het brengen van cadeautjes, voor het slapen gaan voldaan genieten van al het moois aan de muur.

Na enkele uren moest de Sint weer door en moeten we nu maar braaf afwachten wat hij ons op 5 december schenkt. En dan is het weer uitkijken naar volgend jaar… we hopen natuurlijk dat Sint en zijn pieten Blaarthem dan weer met een bezoek vereren. Tot die tijd, kunnen we gelukkig genieten van alle foto’s!

Deze zijn te vinden in ons fotoalbum van de intocht.