Jan van Geffen

Ik ben medio 2012 als interim voorzitter bij de stichting Blaarthem gekomen.

Een actieve club van mensen die bijzonder enthousiast waren en zijn om de sociale en maatschappelijke gebondenheid in Blaarthem te behouden en te versterken. Dat sprak mij aan en ben uiteindelijk de voorzitter mogen worden.

Zelf kom ik uit het Eindhovens stadsdeel Strijp en in de jaren ’90 naar Gestel verhuist. Een, achteraf gezien, prima keuze. Wat mij bijzonder aantrekt in Gestel en met name Blaarthem is de sfeer van een dorp. Heel bijzonder!

Ondertussen al bijna 8 jaar de voorzitter mogen zijn en heel veel contacten opgebouwd, niet alleen met de mensen uit Blaarthem maar ook met alle samenwerkende partijen waarmee Stichting Blaarthem contacten meer onderhoud zoals o.a. Gemeente Eindhoven, wooncorporaties, WIJeindhoven etc.

mocht u met mij contact op willen nemen mail dan naar voorzitter@stichtingblaarthem.nl

met Blaarthemse groet,