Blaarthemse burendag Rommelmarkt

Na een geslaagde editie vorig jaar organiseren wij zondag 25 september van 13.00 – 17.00 uur wederom een rommelmarkt om burendag 2022 te vieren. Kom struinen over de markt of verkoop zelf uw spullen op een kraam. En, ontmoet vooral ook uw buurtgenoten! Tevens kunt u terecht voor informatie over al onze activiteiten en die van andere ‘bewoners’ aldaar.

Locatie: in/rond de voormalige internationale school aan de Humperdincklaan 4. Bij slecht weer is de rommelmarkt binnen!

Gratis drankje voor u

Wij bieden u gratis een kopje koffie, thee of verkwikkend glaasje limonade aan. Voor het goede doel verkopen wij tegen lage prijzen met ham of kaas belegde broodjes.

Zelf op de markt verkopen?

U bent van harte welkom. Als inwoner van Blaarthem (of aangrenzenden wijken) kunt u gratis* een kraam reserveren tot uiterlijk 18 september.

Lees ook het regelement (regels en voorwaarden) voor deelname goed door. Geen handelaren of nieuwe waar toegestaan. Wat wel? Tweedehands kleding, speelgoed, boeken, klein meubilair, babyspullen, keukengerei, apparatuur, huis- en tuinartikelen, etc.

Lees hier het regelement voor deelname als kraamhouder.

Ga naar https://www.stichtingblaarthem.nl/events/5841/ of klik op onderstaande button om een kraam te reserveren.

Wij zien u, jong en oud, graag op zondag 25 september!

*We vragen een borgsom à € 25,- voor deelname, die u na afloop van de markt weer terugkrijgt.

Let op dat u de borg tijdig betaalt om deel te kunnen nemen.

1. Sally Samidjono

Had graag n kraampje.

Mvg
    Sally Samidjono

• Elke Bartels

Waar is de rommelmarkt?

• Susan Stettler

De rommelmarkt is in/rond de voormalige internationale school aan de Humperdincklaan 4 in Eindhoven. Bij slecht weer is de markt binnen.

2. Natasja

Wij wonen in de genderbeemd, is het mogelijk om een kraam te hebben? Gaat voornamelijk om kleding. Of misschien als er nog eentje over blijft.

Groetjes

• Susan Stettler

Ja hoor, u bent van harte welkom en kraam te reserveren.