Sito Panchoe

Mag ik mij even voorstellen.

Ik ben Sito Panchoe , 57 jaar oud , getrouwd, vader van 2 kinderen (jongen). woon ruim 25 jaar in het stadsdeel gestel. Ik ben ruim 25 jaar maatschappelijk actief en sinds kort bestuurslid van stichting Blaarthem.

Ik zou mij willen omschrijven als iemand die oog heeft voor de omgeving, betrouwbaar oprecht en doorzetter is. De kennis en het vermogen bezit binnen de functie relevante kennis in de praktijk te brengen en nieuwe belangrijke kennis op te doen. Daarnaast bezit ik ook het vermogen om in het functioneren bij te dragen aan het bereiken van gezamenlijke doelen.

U kunt met mij of het bestuur contact opnemen via een email naar info@stichtingblaarthem.nl.

Wilt u rechtstreeks met mij in contact komen, stuur dan een email naar Sito@stichtingblaarthem.nl.

Blaarthemse groet,

Sito