Stichting Blaarthem

Beste abonnee,

NIEUWSBRIEF MAART 2021

Helaas πŸ˜’ kunnen er voorlopig nog geen activiteiten georganiseerd worden maar er gloort licht aan de horizon!!

Zoals ook in de persconferentie is medegedeeld zijn er tegen eind maart wellicht minder vrijheid beperkende maatregelen van toepassing.

Dat geeft dan voor ons wellicht weer ruimte om bepaalde activiteiten op te starten; geduld tot aan dat moment!

Als dat moment daar is willen wij jullie uitnodigen om eindelijk eens een kijkje te komen nemen in onze dependance, Humperdincklaan 4.

Uiteraard onder het genot van een drankje en een hapje 😊😊

Aanstaande donderdag 18 maart houdt de Gemeente Eindhoven een webinar (is een evenement op internet waarbij alleen een online publiek aanwezig is) over veiligheid.

Op de website staat er een uitgebreid bericht over deze webinar.

Graag wijzen wij ook op een bericht op onze website over een plan van aanpak van de Coffeeshop Indian Dylan gericht aan de gemeente Eindhoven inzake aanpak en beperken van de overlast.

Blijf gezond en heb aandacht voor elkaarπŸ’š

Met Blaarthemse groet,

Bestuur Stichting Blaarthem