Stichting Blaarthem

Beste abonnee,

HOERA!.... HOERA!....

de nieuwe website is er!
www.stichtingblaarthem.nl
met een paar klikken daar waar u wilt zijn!

Wij hebben onze uiterste best gedaan om “onze” website,

“Voor Blaarthem, Door Blaarthem”

overzichtelijk te houden en gemakkelijk in het zoeken naar waar uw interesse uitgaat.
Praktisch betekent dit dat u met enkele klikken bij de informatie komt die u zoekt.
Wij doen onze uiterste best om de gebruikte taal zoveel mogelijk in het Nederlands te doen.
Enkele bijzonderheden:
  • Evenementen kalender!
  • Te verwachten agenda!
  • Inschrijven op activiteiten mogelijk!
  • Inschrijven om de nieuwsbrief te ontvangen mogelijk!
  • Vragen/opmerkingen middels contactformulier mogelijk!
  • Alle fotoalbums inzien (indien gewild opslaan)!
  • Ontdek zelf!
Graag nodigen wij u uit om onze website te bezoeken en staan open voor adviezen en suggesties van uw kant, graag zelfs!!

Helaas is het voor Stichting Blaarthem, door de strikte regels van het RIVM i.v.m. het Covid-19 virus niet mogelijk om activiteiten/evenementen of bijeenkomsten te organiseren in elk geval t/m 2 maart a.s.

Mochten de gestelde regels ruimte geven om weer activiteiten/evenementen of bijeenkomsten te organiseren dan zullen wij u daarover zo spoedig mogelijk inlichten.

Met Blaarthemse groet,

Bestuur Stichting Blaarthem