Stichting Blaarthem

Koning voor 1 Dag:

Geen Finale!

Beste Blaarthemse buurtgenoot

wederom is het onvermijdelijke geschied, enkel voor team De Koning in negatieve zin, helaas en jammer!!!!
'onze' deelnemer aan de verkiezingen voor Koning voor 1 dag heeft, ondanks de ontelbare encyclopedieën die hij heeft doorgelezen niet de finale mogen bereiken.

De organisatie van deze quiz waren net ietske slimmer dan wij; net zo als andere deelnemers en dat is ons catastrofaal geworden!
Desalniettemin natuurlijk onze gelukwensen aan de deelnemers in de finale en een (onhoorbaar) applaus van team De Koning voor de organisatie, knap gedaan en een dik compliment verdiend.

Wij als team De Koning hebben veel nieuwigheden opgestoken als het gaat over de kennis van Eindhoven, opzetten van zo'n quiz en dan ook nog op diverse kanalen streamen; geweldig☺

Echter, bij slecht nieuws hoort ook goed nieuws; ik zal dat bij u influisteren want wellicht is het voor de andere buurten, wijken en stadsdelen minder leuk om te horen, namelijk:
als heel dit vrolijke circus van Koningsdag weer voorbij is en de roem van de Koning voor 1 dag ook weer in het verleden zit hebben wij, ik zeg het nog een beetje zachter, namelijk nog steeds DE KONING onder ons, die wij op normale manier mogen aanspreken, met Theo weliswaar, en die, nu moet u mij geloven, ook heel normaal en aardig terug praat, kijk dat is nog eens nieuws!
en daar is Blaarthem trots op.

Uiteraard denken wij dat de beste zal winnen (haha). Geen voorkeur, echter wellicht een dikke plus en kus voor Het Rozenknopje die wij alle succes wensen.

www.koningvoor1dag.nl.
Met Blaarthemse groet,