Stichting Blaarthem

Koning voor 1 Dag:

de Halve Finale!

Beste Blaarthemse buurtgenoten

het onvermijdelijke is geschied!!
'onze' deelnemer aan de verkiezingen voor Koning voor 1 dag zit in de 1/2 finale.

Wie is dan onze deelnemer, niets minder dan De Koning zelf, wij mogen hem Theo noemen en zijn daar bijzonder blij mee.

Theo is naast 'De Koning' ook bestuurslid van stichting Blaarthem.

Maar goed, naast deze geweldig prestatie komt nu de, zoals al gezegd de 1/2 finale en dat is weer een nieuwe uitdaging.
De eerste ronde hebben wij uit principe stil gehouden, niet omdat wij dachten het niet te halen, het tegenovergestelde natuurlijk, het onvermijdelijke is geschied!
Maar nu wordt het anders en willen wij graag jullie steun gaan vragen om Blaarthem en natuurlijk Theo eeuwig roem te geven dat hij zijn naam terecht met eer kan noemen.
Trouwens we zetten niet alleen Blaarthem op de kaart maar 'onze De Koning' is dan ook de enige vertegenwoordiger van OUD GESTEL

Als Theo de 1/2 finale mag bereiken, met jullie steun appeltje eitje, en dan ook nog de finale mag winnen, eveneens met jullie steun, 2x appeltje eitje, mag Alexander de hand drukken van De Koning.
Kijk dat is nog eens nieuws nietwaar.

Het spel wordt aanstaande woensdag gespeeld, Theo wordt bijgestaan door zijn ondersteunende vrienden maar uw hulp is daarbij broodnodig, nee te zacht uitgedrukt, noodzakelijk.
Nu is er een heel systeem uitgedacht om dit mogelijk te maken maar voor u, beste Blaarthemers kunt u alles volgen op een live uitzending via onderstaande link:
www.koningvoor1dag.nl.
Theo, Koning voor 1 dag