Stichting Blaarthem

Beste abonnee,

Droevige mededeling van overlijden

Met droefheid en verslagenheid hebben wij kennis genomen van het overlijden van ons bestuurslid

Theo de Koning

Theo was vanaf het eerste begin al betrokken bij de oprichting van Stichting Blaarthem.

Theo, als bestuurslid en mens, bijzonder gewaardeerd, vol humor en buitengewoon sportief.
Van vele activiteiten die een samenwerking waren van Stichting Componistenwijk en Stichting Blaarthem was Theo de "drager".
Theo was niet alleen "De Koning" maar ook Ridder in de Orde van Oranje-Nassau, een groter compliment kun je nauwelijks ontvangen.

Geliefd als persoon bij jong en oud, geliefd als bewoner waar iedereen terecht kon en welkom was.
De verslagenheid is groot maar ook groot is de trots dat wij Theo hebben gekend en hebben meegemaakt in zijn doen en laten.

Annie, kinderen, kleinkinderen, vrienden en kennissen van Theo wensen wij alle sterkte toe om dit verlies te dragen.

Met droeve Blaarthemse groet,

Bestuur Stichting Blaarthem