Stichting Blaarthem

BLAARTHEMSE SINTERKLAASINTOCHT
ZONDAG 13 NOVEMBER 2022
VAN 13.00 TOT 17.00 uur

Hij komt, hij komt. Die lieve, goede Sint!
Dit jaar komt de goedheiligman met zijn pieten weer speciaal naar onze buurt. In zijn koets trekt hij door de Blaarthemse straten om alle kleine én grote kinderen te amuseren en natuurlijk ook van lekkers te voorzien. Er is langs de route op meerdere momenten gelegenheid om met Sinterklaas, pieten, rijtuig en paarden op de foto te gaan.

ROUTE INTOCHT

Start: Dependance Humperdincklaan ca. 13.00 uur:

• Humperdincklaan > Offenbachlaan (incl. zijstraten naar appartementen) > Debussystraat > Grieglaan > Laagstraat > Casellastraat > Schumannstraat > Berliozlaan > Offenbachlaan > Humperdincklaan

Pauze: ca. 14.15 uur, waarna de route wordt vervolgd:

Einde: ca. 17.00 uur.

U bent allen van harte uitgenodigd!
Met vriendelijke groet,

Bestuur Stichting Blaarthem
P.S. De route is onder voorbehoud van eventuele wijzigingen

Tijdens activiteiten van de Stichting Blaarthem kunnen foto’s worden gemaakt. Deze foto’s worden mogelijk gepubliceerd op de website van de stichting en/of gebruikt bij de vervaardiging van flyers voor activiteiten. Als u niet wilt dat fotomateriaal van uzelf of van uw kind(eren) worden gebruikt voor de hiervoor genoemde doeleinden, verzoeken wij u dit voorafgaande aan de activiteit aan ons door te geven. Doet u dit niet, gaat de stichting ervan uit dat u impliciet toestemming geeft voor het gebruik van het fotomateriaal. U kunt uw toestemming achteraf nog te allen tijde intrekken en ons verzoeken de foto’s van de website te verwijderen en/of niet meer te gebruiken.