Stichting Blaarthem

Beste abonnee,

Rommelmarkt in Blaarthem

Na een geslaagde editie vorig jaar organiseren wij zondag 24 september van 13.00 - 17.00 uur wederom een rommelmarkt om burendag 2022 te vieren. Kom struinen over de markt of verkoop zelf uw spullen op een kraam. En, ontmoet vooral ook uw buurtgenoten! Tevens kunt u terecht voor informatie over al onze activiteiten en die van andere 'bewoners' aldaar.

Gratis drankje voor u
Wij bieden u gratis een kopje koffie, thee of verkwikkend glaasje limonade aan. Voor het goede doel verkopen wij tegen lage prijzen met ham of kaas belegde broodjes.

Zelf op de markt verkopen?
U bent van harte welkom. Als inwoner van Blaarthem kunt u gratis* een kraam reserveren tot uiterlijk 15 september.
Lees ook het regelement (regels en voorwaarden) voor deelname goed door. Geen handelaren of nieuwe waar toegestaan. Wat wel? Tweedehands kleding, speelgoed, boeken, klein meubilair, babyspullen, keukengerei, apparatuur, huis- en tuinartikelen, etc.
Lees hier het regelement voor deelname als kraamhouder.
rommelmarkt

Wij zien u, jong en oud, graag op zondag 25 september!
Met vriendelijke groet,

Bestuur Stichting Blaarthem

*We vragen een borgsom à € 25,- voor deelname, die u na afloop van de markt weer terug krijgt. Let op dat u de borg tijdig betaalt om deel te kunnen nemen.
Voor vragen mail: info@stichtingblaarthem.nl
Email Marketing Powered by MailPoet